Links

Text-Ads

Feeds

Powered by Blogger.

Followers

Saturday, March 26, 2011

postheadericon Google Chrome ျမန္မာေဖာင့္ေကာင္းေကာင္းေ၇းႏိုင္ဖတ္ႏိုင္၇န္

ကၽြန္ေတာ္ဒီေန့ Google Chrome Potable ေလးတင္ေပးမယ္ဆိုျပီးကၽြန္ေတာ္အ၇င္သံုးၾကည္ေတာ့ျမန္မာလို
မ၇ဘူးဆိုေတာ့ဘယ္လိုျပင္လိုက္၇င္ေတာ့၇မလဲဆိုျပီးဟိုလိုက္စမ္းဒီလိုက္စမ္းေပါ့ဗ်ာ......အကိုၾကီးေတြေ၇းထား
တာေလးေတြလဲကၽြန္ေတာ္ဖတ္ၾကည့္ပါေသးတယ္ဒါေပမယ့္ကၽြန္ေတာ္ပဲနားလည္မွုအားနည္းလို့နဲ့တူပါတယ္သိပ္
နည္းမလည္ဘူးျဖစ္ေနတယ္ဗ်ာ....ဒါနဲကၽြန္ေတာ္လဲလိုက္ကလိၾကည့္လိုက္တာေနာက္ဆံုးသိခ်င္ေတာ့လဲလြယ္
လြယ္ေလးျဖစ္ေနတယ္ဗ်ာ.....သိျပီးသူေတြလဲ၇ွိမွာပါ 

0 comments: